Pramaban - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu Pramaban - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu

Pramaban

Door: Gunnard

Blijf op de hoogte en volg Gunnard

01 Augustus 2014 | Indonesië, Jogjakarta

1 augustus 2014

Vandaag nog steeds beroerd dus heb ik het hindoe tempelcomplex aan mij voorbij laten gaan.

Hoop dat er snel een eind komt aan mijn leegloop.

Groetjes

  • 01 Augustus 2014 - 11:36

    Rob En Marian:

    Hoi Gun,Pfffff,da,s echt balen,kijk uit dat je niet uitdroogt,en mineralen, zout binnen krijgt,hopelijk orspoeders bij jullie?
    Onze vriend Jan is zelfs even naar een ziekenhuis gegaan omdat het niet over ging,daar hebben ze wellicht noodoplossing..., maar we blijven duimen dat het nu gauw ok is!
    Heeft Irenke mijn antwoordbericht op Skype ontvangen?
    Veel hele lieve groeten en STERKTE van Rob en Marian

  • 01 Augustus 2014 - 11:47

    Lia Hofman:

    Hallo, wat sneu nou voor je , ik hoop dat het snel over is. gr. Lia Hofman

  • 01 Augustus 2014 - 12:17

    Els Tuk:

    Goh ... wat jammer Gun & ik zou inderdaad naar ziekenhuis of doktor gaan om goed middel te krijgen ...
    Dit zoals ook door M&R geadviseerd & inderdaad goed oppassen met uitdrogen in grote hitte daar !
    Hebben jullie 'immodium' meegenomen want dat werkt altijd meteen bij ons ?
    Nu er is nog véééél moois te zien dus gauw weer op de beentjes zijn is nu belangrijk ...
    Wij gaan hard duimen en véél sterkte en liefs van ons Els


  • 01 Augustus 2014 - 12:21

    Annie R.:

    Hallo Gunnard, wat een vervelende toestand, zit je daar in je eentje en de anderen maar mooie dingen zien. Daarom toch maar even reageren, dan heb jij ook wat te doen. Hopelijk ben je nu toch snel uitges... (ik hou me in want iedereen kan meelezen ;-) )
    Voor dat ik de camino ging lopen heb ik bij de apotheek geïnformeerd wat ik moest doen in het geval ik last van diarree zou krijgen. Zijn advies was cola drinken. En voor je suikers maar er zit ook zout in cola wat je bij hoge temperaturen makkelijk verliest. Ik houdt normaal helemaal niet van cola maar heb het toen met enige regelmaat gedronken gewoon omdat ik er behoefte aan had. Gelukkig niet vanwege jouw klachten.
    Ik wens je beterschap en dat je maar snel weer aan alle activiteiten deel kunt nemen.
    Met lieve groet, Annie.

  • 01 Augustus 2014 - 14:16

    Ali & Henk:

    Bah Gun,
    Wat vervelend. Cola doet inderdaad soms wonderen, hebben we zelf ervaren.
    Bedankt voor de leuke foto's.
    Beterschap en groetjes aan allen.
    Liefs van Ali & Henk

  • 01 Augustus 2014 - 14:40

    Suzan:

    Cola: doen!!!!!!En naar een dokter/ziekenhuis, het duurt nu al enige tijd en uitdroging zit in een klein hoekje!
    Alles is er verder al over geschreven, dus ik sluit me bij alle vorige sprekers aan. Ik hoop dat je weer snel kan aansluiten!

    Dikke zoen

  • 01 Augustus 2014 - 16:46

    Marian En Rob:

    Hoi lieve Gun,fijn dat je nog energie hebt om prachtige foto,s bij te sluiten!
    DANK!
    Xxxx Marian en Rob

  • 01 Augustus 2014 - 20:59

    Gerard:

    Hallo Gun en Irenke, tot nu toe alles meegelezen en foto's bekeken met Lottie.
    Nu een reactie van mij: Gun ik heb het zeer met je te doen! Ht is zw.....kl.....!

    Tja, je heb al veel tips gekregen, dat wil ik je niet aandoen, maar ik leef met je mee en hoop dat als je dit leest al aan het opknappen bent.

    Aan het slot van een mooie reis naar dit mooie land, was mijn maag- en darmstelsel al 5 dagen van de kaart. Van Ambon via Sulawesi, Java naar Bali met de nodige tussentijdstops en lange wachttijden.
    Tot slot in een mooi luxe hotel op Bali. Tja, daar zit je dan: 4 dagen in een luxe kamer met ac en een dito badkamer.......En maar hangen boven dat porselein. Drinken, drinken etc etc met al die tabletten die vooraf en middeltjes die jou inmiddels aangeraden zijn. Het komt je str... uit.
    Totdat een collega het lang genoeg vond en de hoteldokter er bij haalde. Hij had de 'tovertabletjes'. Echt, binnen een dag knapte ik op. Hoewel ik wel de dagen daarna zeer kalm aan moest doen en op toast en thee moest teren. Toekijken hoe je reisgenoten van al dat lekkers smulden....Maar, ik kon in ieder geval weer mee met de reisgenoten om al dat moois te bekijken.
    Beterschap en wens jullie een mooie reis en verblijf verder.
    hart. groet, Gerard en ook namens Lottie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jogjakarta

Indonesië 2014

Een (hernieuwde) kennismaking met mijn geboorteland.

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2014

Bounty islands

12 Augustus 2014

Tulamben

11 Augustus 2014

Bali, Indonesië

07 Augustus 2014

Banyuwangi

05 Augustus 2014

Bromo belevenissen
Gunnard

In juli en augustus 2014 ga ik met Irenke, Willeke en Bram ruim zes weken naar Indonesië. Met dit reisverslag willen wij vrienden en familie mee laten genieten met onze belevenissen.

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 8712

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Indonesië 2014

Landen bezocht: