Jungle - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu Jungle - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu

Jungle

Door: Gunnard

Blijf op de hoogte en volg Gunnard

19 Juli 2014 | Indonesië, Medan

Vandaag 19-07-14 zijn we vroeg opgestaan om om 7.30 te beginnen aan de tocht door de jungle. Het begin was berg op en dat was tof. Toen begon de jungle echt dicht begroeid en je struikelde over de wortels die boven de grond uitgroeiden. We zagen een groep gibbons een groep makaka's die heel dicht bij je komen. Zeer bijzonder! Op een gegeven moment was ze er dan een moeder orang utan met een kleintje. Of het nu kwam door dat je er naar toe groeit of dat het echt zo was weet ik niet maar ik was ontroerd. Mijn vader zou zeggen dat komt omdat je je voorouders ontmoet! Wij vonden het heel bijzonder ! Daarna zijn we teruggegaan naar de Ecolodge om ons lekker te douchen en uit te rusten. Het was een geweldige dag. Bram en Wil hebben een topervaring gehad met de overnachting in de jungle. Morgen vertrekken we naar Toba meer een autorit van 8 uur.

Dank voor jullie fijne reakties!

  • 19 Juli 2014 - 10:25

    Annie R.:

    Wat een mooi openhartig verhaal Gunnard. Het is fijn om te lezen dat jullie zo genieten.
    Ik heb nooit geweten of gedacht dat jij van de Orang oetans afstamde Gun, maar je vader zal wel beter weten.
    Met lieve groet, Annie.

  • 19 Juli 2014 - 10:58

    Rob En Maran:

    Ontroerend!!
    Nog veeeeel meer van dit soort ervaringen gewenst!
    Wij genieten van jullie GENIETEN!
    Liefs van Rob en Marian

  • 19 Juli 2014 - 11:40

    Wilma Straver:

    Lieve globetrotters,
    In een " tropisch " Amsterdam waar we de ochtend lekker relaxed zijn begonnen heb ik teruggekeken op de reisverslagen van jullie tot nu toe.
    Heb natuurlijk aan jullie gedacht ten tijde van het verschrikkelijke berichten over de vliegramp!
    Gelukkig kunnen jullie genieten met jullie vrienden van jullie bijzondere reis!
    Ik blijf jullie volgen en kan zo een beetje meegenieten!
    Wim en Wilma

  • 19 Juli 2014 - 12:08

    Suzan:

    Mooi verhaal Gun! Hier,na terug van vakantie, ook een jungle in onze achtertuin haha
    En de bijbehorende tropische temperatuur

  • 19 Juli 2014 - 12:14

    Ali & Henk:

    Wát een story! Fijn dat je het met ons deelt.
    Hier is het zo heet, dat we alles potdicht hebben afgesloten om het binnen koel te houden....
    Hoe is het eten aldaar? Laten jullie je lekker verwennen? Geniet ervan.
    Lieve groeten van Ali & Henk

  • 19 Juli 2014 - 16:04

    Willy Oosting:

    Ik wou dat ik de geuren en geluiden en sferen ook kon meebeleven! Plakkende oksels heb ik al...
    Heb je de boeken van Redmund O'Hanlon goed doorgelezen Gun? Mocht je wat waarschuwingen willen dan hoor ik het wel :)
    Geniet bovenal van al dat moois! Waardevolle herinneringen zijn de mooiste souvenirs
    Liefs en groetjes
    Willy

  • 19 Juli 2014 - 19:43

    Els Tuk:

    Prachtig lieve Gun & Irenke hoe jullie ons mee laten leven met jullie avonturen ...
    Ja, wij hebben ook zo'n jungle trip gedaan en snap helemaal jullie ontroering toen je de ontmoeting had !!!
    Het is ook héééél bijzonder en moest lachen om je opmerking van jouw vader ...
    Fijne reis verder vooral genieten en het is fantastisch dat je in jouw Geboorteland terug bent nu !!!
    Dikke kus en liefs van ons allen Els


  • 19 Juli 2014 - 20:00

    Lia Hofman:

    Wat is dit toch leuk om dit samen met jullie te delen. Wat een ervaring en wat zien jullie veel (vooral je familie ha,ha) en je beschrijft het allemaal zo interessant. Geniet nog heel veel dan geniet ik met jullie mee. Liefs Lia

  • 20 Juli 2014 - 12:05

    Henriette:

    Wil ik ook nog een keer: tussen de apen zijn! Wat een mooie avonturen beleven jullie! Leuk om dat zo makkelijk te kunnen volgen. Groetjes van mij en geniet ervan! Malaysian Airlines leert je in ieder geval dat je vooral moet genieten van het leven zolang je dat kunt: en dat doen jullie nu volop!

  • 20 Juli 2014 - 22:33

    Lottie:

    Altijd leuk om familie te ontmoeten in een ver land ;-).. geweldige ervaring lijkt mij. Een goede reis naar het Toba meer, dan horen of zien we weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Medan

Indonesië 2014

Een (hernieuwde) kennismaking met mijn geboorteland.

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2014

Bounty islands

12 Augustus 2014

Tulamben

11 Augustus 2014

Bali, Indonesië

07 Augustus 2014

Banyuwangi

05 Augustus 2014

Bromo belevenissen
Gunnard

In juli en augustus 2014 ga ik met Irenke, Willeke en Bram ruim zes weken naar Indonesië. Met dit reisverslag willen wij vrienden en familie mee laten genieten met onze belevenissen.

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 8718

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Indonesië 2014

Landen bezocht: