De laatste loodjes - Reisverslag uit Assen, Nederland van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Assen, Nederland van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Gunnard

Blijf op de hoogte en volg Gunnard

07 Juli 2014 | Nederland, Assen

Aanstaande zondag vliegen we met zijn vieren vanaf Düsseldorf naar Maleisie. In Kuala Lumpur gaan we acclimatiseren om vervolgens via Medan naar Bukit Lawang (Orang Oetangs) en Toba Meer te gaan.Dan zit de eerste week er al weer op.

De volgende trip is naar Bandung en van Bandung gaan we met de trein naar Yogjakarta waar we de verschillende tempels bezoeken. Via Malang naar Bali en na Bali nog een paar dagen op de Gili eilanden.

Nu hebben jullie een idee waar wij zoal zijn de komende zes weken.

Wij hebben er heel veel zin in en ik ben heel benieuwd of ik geuren e.d. ga herkennen.

Leuk jullie reacties te vernemen.

• 08 Juli 2014 - 00:21

Nootje :

Spannennd!! En leuk dat jullie dit schrijven:)

• 08 Juli 2014 - 07:39

Kyra:

Succes met de laatste loodjes, lieve paps en mams!

• 08 Juli 2014 - 08:35

Els & Dolf:

Fantastisch jullie reis Irenke & Gun !!!
    Vooral voor jouw Gun terug naar je worteltjes :-).
    Mooi dat jullie naar Lake Toba gaan daar waren wij ook en is grootste volcanic lake in de Wereld !
    Prachtige natuur en met een ferry kun je gaan naar het Samosir eiland in het midden van de caldera !
    Een peninsula deel van dit eiland is genoemd : TUK TUK dus wij moesten er wel heen is prachtig !
    Goede reis en vooral véééél genieten en leuk jullie resiverslagen dit is geweldig !!!!!

• 08 Juli 2014 - 09:24

Willy Oosting:

Fijn dat jullie me dit mee laten beleven. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
    Geniet met alle zintuigen!
    Liefs
    Willy

• 08 Juli 2014 - 10:25

Marian En Rob:

Hartstikke leuk deze route te lezen,zo reizen we als het ware een beetje mee! VEEL PLEZIER MET Z,N 4EN,EN GUN HEERLIJKE GEUREN GEWENST,
    Liefs van Marian en Rob

• 08 Juli 2014 - 11:23

Ali & Henk:

We wensen jullie nogmaals een mooie vakantie en een goede reis.
    Maak vooral veel foto's. We zijn nu al benieuwd...
    Lieve groeten van Ali & Henk

• 08 Juli 2014 - 21:32

Annie R.:

Zo te lezen wordt dit een fantastische reis. Heerlijk om voor even terug te gaan naar je roots.
    Oude herinneringen opzoeken, opsnuiven, proeven en dan maar genieten.
    Karel en ik wensen jullie een goede reis en volgen jullie graag via deze weg.
    Met lieve groet, Annie.

• 09 Juli 2014 - 11:47

Ferry Heitkonig:

Hey Gun en Irenke, neem niet teveel loodjes mee op je vlucht, kost alleen maar bagage.
    Fijn dat al voorgesteld wordt dat ik mee ga. Een ferry nemen is nooit verkeerd!

Goed reis, rust lekker uit!

groeten
    Annette en Ferry

• 09 Juli 2014 - 16:07

Lottie:

Irenke, je mag nu wel een extra koffer meenemen....succes met uitzoeken.
    Gun, als je de vluchtnummers wilt mailen, dan kunnen wij jullie volgen op flightradar. De techniek staat voor niets...zo ook met dit reisverslag, geweldig dat dit mogelijk is. We wensen jullie een geweldige reis....vooral "senang" voelen.
    Liefs en tot augustus weer in het echies...Alles mit der Ruhe.
    Gerarard en Lottie xxx

• 13 Juli 2014 - 10:02

Henriette:

Hele goede reis en ik zal jullie volgen (digitaal dan).

• 16 Juli 2014 - 10:48

Armaya:

gaan jullie ook naar Gillie eiland, las ik net, ik ben benieuwd wat je daar van vindt. Je kunt daar mooi duiken en snorkelen, we zijn toen bijna 1 week gebleven, ze hebben daar geen zoet water. we hebben bijna de hele week met zout water gedoucht. alleen bij dure hotels kun je douchen met normale water.
    ik wens jullie veel plezier.