Vervolg andere wereld - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu Vervolg andere wereld - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu

Vervolg andere wereld

Door: Gunnard

Blijf op de hoogte en volg Gunnard

18 Juli 2014 | Indonesië, Medan

Even vooraf: wij vliegen terug naar Düsseldorf en dat toestel vliegt niet over Oekraine maar over Roemenië en Bulgarije.
Verder is het internet hier in de bush niet geweldig. Ik heb het vorig verslag al 2x gemaakt en dan valt het internet weg.

Ik wacht met het verslag ttot een stabiele verbinding. Lieve groeten allemaal!

Namens bram, willeke en irenke

Gunnard

• 18 Juli 2014 - 15:32

Marian En Rob:

Hoi lieve allevier,ga vooral GENIETEN!
    Xxxxxx Mar en Rob

• 18 Juli 2014 - 15:34

Marian En Rob:

Ps, jammer dat er geen verslag is......, wij kregen bericht dat er een onderhoud aan de gang was op de site,met excuus,,dus geen internet storing.....?!

• 18 Juli 2014 - 16:11

Ali & Henk:

Tempo dulu Gun,
    Het verslag zien we tzt tegemoed.
    gr. Ali & Henk

• 19 Juli 2014 - 08:25

Udo Grimminck:

Ja! Het is gelukt, wij lazen 'het vervolg', mag dus veronderstellen dat er een bericht voor was dat wij echter niet ontvingen. Het zal nu verder vast wel goed gaan. Aan de Betuwe alles OK. Hier wedijvert momenteel de temperatuur met die in Indonesië: vandaag (19-07) kan het wel 35°C. worden. Selamat jalan dan hati-hati, ya! ☺ Groetjes, Tineke en Udo.