Een andere wereld - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu Een andere wereld - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Gunnard Kunstt - WaarBenJij.nu

Een andere wereld

Door: Gunnard

Blijf op de hoogte en volg Gunnard

18 Juli 2014 | Indonesië, Medan

We zijn door redelijk veel nederlanders omringd en het is bizar te vernemen dat sommige mensen een dag eerder met Malaysian Airways zijn gevlogen. Kreeg net nog een sms van de reisleiding uit Java die mij vroeg of we veilig waren aangekomen.

Terug naar onze reis.

• 18 Juli 2014 - 11:59

Tanni Koens:

Ja ik moest ook wel even aan jullie denken, na die ramp gisteren. Ongelofelijk. Maar genieten jullie een beetje!!! veel plezier daar!

• 18 Juli 2014 - 13:08

Lia:

Oh ik heb zo aan jullie gedacht. Gelukkig wist ik dat jullie er al waren.
    Maar wat een vreselijk gebeuren.
    De Nederlanders waar jullie mee praten zullen ook wel heel erg onder de indruk zijn en jullie natuurlijk ook. Laat dit niet jullie vakantie verpesten.
    Veel plezier.Groetjes Lia

• 18 Juli 2014 - 13:11

Noot:

Ik heb er geen woorden voor.. Ben zo ontzettend blij dat jullie daar zijn en van alles kunnen genieten op jullie reis! Dikke knuffels!

• 18 Juli 2014 - 13:20

Annie R.:

Ja, wat een drama speelt zich af bij heel veel mensen. Jullie schoten direct door mijn hoofd.
    Jullie zijn inmiddels op Java? Hopelijk beïnvloed het jullie plezier in de reis niet te erg.
    Tot de volgende keer maar weer.
    Met lieve groet, Annie.

• 18 Juli 2014 - 14:03

Els :

Wat fijn om te weten dat jullie inmiddels veilig in Indonesia zijn geland ...
    Na het verschrikkelijke ongeluk gisteren zijn we extra dankbaar !!!
    Wij willen dat jullie met volle teugen genieten van deze prachtige reis ...
    Kusjes & liefs van ons allen, Els

• 18 Juli 2014 - 14:11

Ali & Henk:

Nog onder de indruk van wat zich gisteren heeft afgespeeld, denken we aan jullie.
    Probeer te genieten van alle moois dat je ziet en uh, voor de terugreis, een andere route!
    We houden contact,
    big hug van Ali & Henk

• 18 Juli 2014 - 15:28

Rob En Marian:

Hoi!
    Wij zitten hier onder de notenboom te genieten van het feit dat internet bestaat,waardoor we heerlijk contact af en toe met jullie te kunnen hebben,zijn erg benieuwd naar de Oerang Oetang ervaringen en de trip van B & W!
    Carpe Diem! Dat moge weeeeer duidelijk zijn!
    Heel veel liefs en moois van hier , ons beide,
    Rob en Marian

• 18 Juli 2014 - 22:58

Suzan:

Ik heb wel drie keer jullie bericht opnieuw gelezen om bevestigd te krijgen dat jullie er echt eerder waren dan dat het ongeluk gebeurde, pfff narrow escape!!! Liefs voor jullie, ik reis in gedachten mee x